U pracovního stolu trávíme spoustu času sezením, takže většina z vás nemá čas na jeho organizaci případný úklid. Šance, že pak ve spěchu něco na stole najdete je prakticky nulová. Poházené propisky, papíry a mezi tím vším ještě notebook nebo obrazovka od počítače. Takto asi nechce pracovat nikdo z vás. Přitom by stačilo využít několik tipů, na které se dnes společně podíváme.
Vyhraďte si pracovní prostor
V některých městech je pronajatá kancelář sama o sobě dost velkým luxusem. Proč si tedy nezřídit kancelář doma? Není na tom nic těžkého, takže se toho určitě nemusíte bát. Pokud si zvládnete vyhradit jakýkoliv pracovní prostor, buďte si stoprocentně jistí, že půjde produktivita vaší práce nahoru. Budete se moci lépe soustředit a vyhnete se i tak neoblíbenému nepořádku. Vše budete mít pečlivě uklizené a roztříděné.
Urovnejte si přihrádky
Pokud se na názor zeptáte mezinárodně uznávané prezidentky Národní asociace pro produktivitu, pak zjistíte, že byste svou pracovní plochu měli považovat vlastně za nemovitost. Všechno, co nepotřebujete každý den, schovejte do přihrádek. Tím pádem už by se na vašem stole neměly povalovat papíry, doklady nebo domácí produkty. Chvíli se zastavte a popřemýšlejte nad tím, jak co nejlépe zorganizovat věci na vašem stole. Uvidíte, že se vám pak bude pracovat o dost lépe.
Pořiďte si složku na papíry
Na povrchu vašeho pracovního stolu by se nutně měla objevit složka na veškeré papíry. Jen takto dokážete na desce udržet pořádek. Neznamená to však, že byste si zde měli ukládat veškeré dokumenty. Klidně si můžete vytvořit jednotlivé podsložky na den, týden a měsíc. Sami po čase uvidíte, že tímto způsobem udrží na stole pořádek každý z vás.
Dejte nepořádku na pracovním stole sbohem s našimi jednoduchými radami. V čistém a pečlivě urovnaném prostředí se vám bude pracovat o dost lépe.