Žijte ve stylu 21. století. Základem jsou jednoduché tvary a čistá elegance

Dnes žijeme v době, kdy je na trendy kladen obrovský důraz. Všichni chceme mít své domácnosti zařízeny elegantně, ale zároveň velice vkusně. Nemůžeme ani zapřít, že se do módy opět vrací retro kusy nábytku, které je ovšem velmi těžké zapracovat do čistých a moderních linií dnešních domácností. Pokud však budete následovat naše tipy, určitě se vám to podaří.

Který retro nábytek se vrací?

V minulosti byly samozřejmě velice oblíbené nejenom velké obývací stěny, ale také obrovské regály na knihy. Právě s těmito kusy nábytku by mohl být v dnešní době problém, protože moderní domácnost je spíše čistá, vzdušná a velice elegantní. I přesto se ale dají skloubit s novou pohovkou nebo plovoucí podlahou. Stačí mít jenom trochu fantazie a estetického citu. Pamatujte si, že pokud máte v místnosti obývací stěnu, měl by všechen ostatní nábytek působit minimalisticky.

Jak vypadá obývák z poloviny století v moderním pojetí?

Obývací pokoj je středobodem každé domácnosti, kde budete trávit většinu času s přáteli nebo rodinou. Za jeho zařízení ale nemusíte utratit statisíce. Vhodnou kombinací nábytku z poloviny století můžete překvapivě vytvořit velice módní místnost, kterou vám budou všichni závidět. Klasická šedivá pohovka moderního vzhledu a poněkud extravagantní stolek na narůžovělém koberci vytvoří moc pěknou barevnou kombinaci.

Jaké zvolit barvy na stěny?

Pokud si chcete v dané místnosti zachovat punc starého nábytku, ke kterému máte například citový vztah, pak byste se rozhodně neměli pouštět do zběsilých malířských činností. Elegantní dřevěné poličky nejlépe vyniknou na čistě bílé stěně, stejně jako starý krb. Nezáleží na tom, zda je funkční nebo ne, protože bude za každých okolností vypadat skvěle.

Pakliže právě zařizujete svou domácnost, nemusíte se zbavovat starého nábytku. Jeho rekonstrukcí a vhodným doplněním o moderní designérské prvky si vytvoříte opravdu krásný domov, ve kterém se budete cítit více než skvěle.

Autor: Martin Liška
zavřít reklamu